neděle 19. ledna 2014

Yesterday

Ráno jsem byla fotit s holkama. Dvě hodiny v zimě, mokrých zablácených botech a s promrzlými rukami byly docela náročné. Jely jsem na kolách, a cestou zpátky už jsme opravdu neměly síly. Tady jsou nějaké fotky z backstage: 




Měla jsem za úkol učesat kamarádku na ples, kde tančila polonézu. Předtím jsem jí ho už víckrát zkoušela, ale i tak jsem se hodně bála, abych ho učesala hezky. Musel vydržet jak polonézu, tak dvě choreografie, které jsme tancovali se ZUŠ-kou.
Nakonec jsme to zvládly i v docela krátkém čase, a prý vydržel až do rána!




K našemu blogování se připojila i moje spolužačka Barča :-) Hraje na flétnu a chodí s námi taky do tanečního oboru v hudebce. Je tvořivá, nápaditá a....víc vám o sobě řekne asi sama.


Poslední úpravy po zkoušce na sále.

Žádné komentáře:

Okomentovat