pátek 31. ledna 2014

Something like a DIY

Jak začít? Hm.. dobrá otázka. Možná byste chtěli slyšet nebo spíš si přečíst něco o mně.
Jmenuju se Bára, je mi 14 let a naprosto zbožňuju lakování nehtů. Chodím na gympl, mám ráda nakupování, vyrábění a tancování.  Taky hraju už sedm let na flétnu. Dnes vám ukážu něco, co je mému srdci blíž než nalakované nehty- náramky!



Je to náramek z matiček. Mám ráda když můžu něco využít jinak.
Budete potřebovat: matičky (já jsem použila                                        o průměru 0,5 cm)
                              karabinku
                              rozevírací kroužek                                              (průměr-10 mm)
                              povozkovanou šňůrku
 Postup- šňůrku obmotejte 3x kolem zápěstí a potom ustřihněte. Tento postup zopakujte ještě 2x.
              Všechny tři prameny zauzlujte dohromady a aby se vám lépe pracovalo připevněte ho izolepou na
               pracovní desku.

               Začněte plést klasický cop. Až uplete asi 3-4 cm navlečte na každý pramen stejný počet matiček
               (např. 8) .
               Nyní začneme do copu přidávat matičky- na pramenu, s kterým budeme plést, posuneme matičku
               až nahoru k upletenému copu a přeložíme ho mezi dva zbývající (jako u klasického copu)





Takto upleteme 8-10 cm podle obvodu ruky a nakonec opět 4 cm bez matiček.


Nakonci navlečeme na jeden pramen karabinku a opět zauzlujeme. Kroužek rozevřeme a navlečeme do uzlu na druhé straně.



A máme hotovo :-)








Žádné komentáře:

Okomentovat